Online forløb med Nina
Hold øje med dato for lancering & tilmelding.

KOMMENDE FORLØB

GRATIS VIDEO
INDHOLD
20 min. med stående stillinger
Grounding, Balance, koncentration & Nærvær.

Alle kan være med

Du behøver ikke en yogamåtte
Smid strømperne og find balancen.

Du finder også en lille bonus video.
Og her skal du bare sidde på en stol.

Så bli´r det ikke nemmere.

“De Fem Tibetanere”
2 ugers Online forløb med Nina Pfeiffer
BESKRIVELSE

Lær det verdensberømte yoga program som du kan træne dagligt, og forebygge alverdens skavanker !

Ved blot at bruge ca. 20 min. dagligt på dette yogaprogram, viser erfaringer, at det er det muligt at:

Stimulere og styrke organer og kirtler, gavne blodcirkulationen, fremskynde helbredelsesprocessen og styrke immunforsvaret.

Så vil du opnå styrke, smidighed og udholdenhed.
Forbedre lungekapaciteten, hjertets ydeevne, skjoldbruskkirtlens funktion. 
Mindske angst følelse, nervøsitet og stress.

Ved at dyrke yoga med i samspil med åndedrættet, forsynes kroppen med mere ilt og kan derved udskille affaldsstoffer mere effektivt.

Træning af programmet kan afhjælpe sygdomme, gigt, og harmonisere kroppens funktioner.

Erfaringer viser også, at der kan opnås større ro, glæde og koncentrationsevne. 
Øvelserne siges tillige at vende aldringsprocessen, da hormonbalancen stabiliseres.

Supplerer du med en afspænding, vil kroppen få endnu mere gavn af øvelserne, og styrke din ro og dit overskud i hverdagen, både psykisk og fysisk.

“De Fem Tibetanere”
2 ugers Online forløb med Nina Pfeiffer
INDHOLD

  • Du vil få vigtig viden og forklaring om udførelse do´s and dont´s
    Hvornår, hvordan, hvor mange, hvor tit, og meget mere…
  • Du vil blive guidet i, hvad du skal gøre hver dag , i løbet af de 2 uger forløbet varer.
  • Når du følger forløbet hver dag, forbereder du dig roligt på øvelserne, og efter en uge starter du med at lave det fulde program dagligt.
  • Du vil blive bevidst om hvordan din krop har det bedst med hver enkelt øvelse.
    Måske der skal justeres et enkelt sted, i din udførelse af programmet.
    På den måde vil det blive et program, der er tilpasset dig og din fysiske formåen og hvordan du udfører øvelserne mest sikkert, korrekt og hensigtsmæssigt.
  • Beregn 45-60 min. til træning hver dag.

  • DU VIL ONLINE FÅ ADGANG TIL:
  • Video: Opvarmnings program
  • Video: Mave styrkenede yogaprogram
  • Video: De fem Tibetanere. Forberedende niveau.
    Du vil her lære modificerede øvelser, som er velegnet og effektive, hvis man har fysiske begrænsninger, eller ønsker at starte sin hjemmetræning mere roligt, og ikke er vant til meget fysisk træning. 
    Hver øvelse med detaljeret gennemgang, hvor du undersøger dit niveau og hvordan du bedst ta´r vare på din krop.
  • Video: De Fem Tibetanere.
    Hver fuldkomne øvelse med detaljeret gennemgang.
  • Video: Fuldt yogaprogram med
    Opvarmning. De Fem Tibetanere. Afspænding. Meditation.
  • Video: Liggende afspænding til brug som afslutning på dit program.
  • Lydfil:
    Meditation
  • Der vil være mulighed for spørgsmål undervejs.

I uge 2, vil du være godt igang med sikker og hensigtsmæssig træning af
Yogaprogrammet “De Fem Tibetanere”

Udstyr: Du behøver en skridsikker yogamåtte, 1-2 tæpper, en yogapølle eller sofapuder.
Hyggligt, men ikke nødvendigt: 2 yogablokke, en øjenpude.

Du kan følge forløbet online, og har også mulighed for at downloade videoerne, så du altid har dem i nærheden, uanset om du er online eller ej.

Du kan efterfølgende bruge videoerne efterfølgende, som supplement til din træning.

Forløbet er tilegnet alle, jeg vil dog anbefale dig at vente, hvis du er gravid, opereret for nylig, eller er alvorlig syg.

Har du spørgsmål til forløbet, eller er i tvivl om det er noget for dig, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mange kærlige hilser, og jeg håber vi mødes online.
Nina Pfeiffer

Hold øje med dato for lancering.
Tilmeld dig nyhedsbrev og følg evt. med på Facebook.
Du får herigennem besked når der åbnes op for tilmelding.

Læs mere om historien bag De Fem Tibetanere her…

Selv love